پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: واحد اندازه گیری برای خدمات
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و احترام، سوالی داشتم: چرا هنگام تعریف خدمات، واحد اندازه گیری برای آن وجود ندارد؟ مثلا واحد یک خدمات ساعت است یا واحد یک خدمات دیگر مسیر است یا ...
اگر واحد اندازه گیری برای آن تصور شود، سوال دیگری هم داشتم: چرا خدمات مانند یک کالا دیده نمی شود و نحوه تعریف کالا در یک فرم است و نحوه تعریف خدمات در یک فرم دیگر؟
با تشکر
با سلام

دلیل تفکیک آنها تفاوتهای موجود بین آنها می باشد. برخی مواردی که در مورد کالاها معنا دارند در مورد خدمات معنایی ندارد. به عنوان مثال خدمات موجودی انبار ندارند، نقطه سفارش خرید ندارند، و ... .

در مورد بحث اندازه گیری خدمات که فرمودید حق کاملا با شما می باشد. خدمات هم مثل کالاها قابل اندازه گیری هستند. شما اولین نفری هستید که این مساله را مطرح کرده اید و از این بابت نیز متشکریم. این مورد را به تیم فنی منتقل کردیم.

با سپاس
خوشحال خواهم شد در بروزرسانی بعدی، شاهد وجود آن باشم چون به آن نیاز دارم، باتشکر
با سلام

نقل قول:خوشحال خواهم شد در بروزرسانی بعدی، شاهد وجود آن باشم چون به آن نیاز دارم، باتشکر

اولا از بابت اینکه این موارد را به ما منتقل می کنید بسیار سپاسگزاریم.

اما اینکه این انتظار در شما ایجاد بشود که در بروز رسانی خاصی و یا زمان خاصی موردی در برنامه گنجانده شود، به آن سمت به هیچ وجه نروید. اساسا میزان درخواستها، پیشنهادات و حتی مواردی که کاربران متوجه آن هم نشده اند و در خود تیم فنی راهکار به آن پی برده ایم، آنقدر زیاد است که عملا با توجه به ظرفیتهایمان هیچگاه نمی توانیم به مشتریان جدول زمانی ارائه بدهیم و یا حتی قولی بدهیم.

کاری که در مجموعه راهکار سافت انجام می شود اینست که تمامی پیشنهادات، انتقادات و سایر موارد اینجا بایگانی، آرشیو و دسته بندی می شوند. سپس تعیین اولویت می شوند و به مرور زمان در برنامه گنجانده می شوند و حتی ممکن هم هست در برنامه گنجانده نشوند. در واقع نظر نهایی در مورد اینکه کدام قسمت از برنامه باید در چه زمانی طراحی گردد کاملا بستگی به تیم طراحی و مدیریت پروژه دارد وصد البته از پیشنهادات کاربران هم طی این پروسه استفاده خواهد شد.

با سپاس
آدرسهای ارجاع