پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: بیش از یک واحد اندازه گیری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام، سوالی داشتم، فیلد "واحد اندازه گیری پیش فرض" در فرم تعریف کالا در قسمت مشخصات کالا، برای چیست؟ مگر می توان برای یک کالا بیش از یک واحد اندازه گیری تعریف کرد؟ اگر می شود فرآیند اینکار چگونه است؟ با تشکر
با سلام

در مشخصات کالا شما از فیلد "کوچکترین واحد اندازه گیری" برای معرفی واحد اندازه گیری کالا استفاده نمایید. فیلد دوم که نامش "واحد اندازه گیری پیش فرض" می باشد، در مواقعی کاربرد دارد که برای یک کالا واحدهای فرعی و یا بسته بندی هایی را معرفی کرده باشید. در این زمینه خواندن آموزشهای زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

واحدهای فرعی اندازه گیری و بسته بندی های متفاوت یک کالا
http://khoshamoz.ir/index.php/post768

معرفی کالای جدید : در این لینک قسمت های "چرا کوچکترین واحد اندازه گیری؟" و "واحد اندازه گیری پیش فرض چیست؟" را بخوانید.
http://khoshamoz.ir/index.php/post766

با سپاس
ممنون از فایلهای راهنمای ارسالی
فقط موضوعی هست: چرا در فرم "مشخصات کالا" وقتی بر روی آیکن مربوط به "ویرایش قیمتهای فروش کالا" کلیک می کنم، امکان حذف ندارم. الان من می خواهم رکوردی را حذف نمایم ولی امکان اش نیست. (شکل پیوست را ملاحظه فرمایید)
لازم به ذکر است از قسمت "تعاریف" -->"کالا و خدمات"-->"انواع قیمت فروش" نیز اقدام به حذف می نمایم ولی خطایی نمایان می شود مبنی بر: "قبل از حذف این رکورد باید رکوردهای وابسته به آن حذف گردد" در صورتی که من حتی فاکتوری هم ایجاد نکرده ام که بخواهم از انواع قیمت فروش استفاده شده باشد وقت انواع قیمت فروش را در فرم "مشخصات کالا" وارد کرده ام.
با سلام

بعد از معرفی نوع قیمت فروش اگر حتی فقط یک کالا را معرفی یا ویرایش کرده باشید، دیگر امکان حذف آن نوع قیمت فروش وجود ندارد. می توانید با استفاده از آموزش زیر نوع قیمت فروش را غیر فعال کنید. توجه داشته باشید که بعد از غیر فعال کردن نوع قیمت فروش، هنگام افزودن کالا آن نوع دیگر مشاهده نمی شود اما در ویرایش کالاهای قدیمی که در آن هنگام نوع قیمت مربوطه وجود داشته است، همچنان نمایان خواهد بود.

انواع قیمت های فروش
http://khoshamoz.ir/index.php/post765

با سپاس
من که هنوز از آن کالا هیچ استفاده نکرده ام (منظورم این است که هیچ فاکتوری بابت آن ثبت نکرده ام) چرا نبایستی بتوانم از قسمت "انواع قیمتهای فروش کالا" مواردی را حذف نمایم؟ به نظرم اگر از آن کالا استفاده کرده بودم این درست خواهد بود که نتوانم آنرا حذف کنم.
حتی من کالا را هم حذف کردم، ولی باز هم نتوانستم از قسمت "انواع قیمتهای فروش کالا" مواردی را حذف نمایم.
با سلام

این مورد را به تیم فنی منتقل کردیم تا دقیقتر بررسی کنند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع