پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: استفاده از کالا یاب ( نام طولانی کالا یاب )
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
یکی از مشکلاتی که زمان زیادی برای ثبت کالاهای از قسمت کلا یاب میبرد
اصلاح نام کالا از قسمت کالا یاب است
چون در قسمت نام کالا دقیقا در چاپ فاکتور منعکس می شود و نام های بسیار کامل می باشد و در قسمت نام کالا ها معمولا بیشتر از سه کلمه امکان نمایش اش را دارا نمی باشد بخصوص فاکتور های 6 و 8 سانتی اگر امکانش هست در قسمت نام کالا یاب تفکیک اتفاق افتد
به این صورت که نام کالا
نوع یا مدل
نام شرکت تولید کنند
با توجه به این که از بارکد ایران دیتا بیس تهیه میگردد اگر امکانش هست
قسمت نام کالا فقط نام کالا
و در بقیه قسمت ها مشخصات تکمیلی بیایید
با سپاس فراوان
با سلام

کالاهایی که در ابزار کالایاب مشاهده می کنید با استفاده از یک شیوه علمی و یک کار کاملا تخصصی نامگذاری شده اند، در واقع هدف اصلی این شیوه این بوده است که به نامهای غیر تکراری که اصطلاحا به آن ژنریک سازی کالا می گویند برسند.

ذکر این نکته ضرورت دارد که شما در کالایاب با چند صد کالا مواجه نیستید. در ابزار کالایاب بیش از 2 میلیون کالا در طبقه بندیهای مختلف وجود دارد.

البته این نکته هم قابل ذکر است که این اسامی کاملا پیشنهادی هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خودتان آنها را تغییر بدهید و الزامی ندارد تا آنها را بپذیرید. ضمن اینکه می توانید اسامی طولانی را حفظ کنید و برای کالاها اسامی اختصاری بگذارید. در نرم افزار فروشگاهی راهکار شما می توانید برای هر کالا تعریف کنید که هنگام چاپ کالا نام کامل کالا و یا نام اختصاری و یا نام لاتین کدام یک چاپ شوند. فیلد "نام کالا در چاپ فاکتور" برای همین منظور پیش بینی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالاها می توانید آموزش زیر را مطالعه نمایید :

معرفی کالای جدید
http://khoshamoz.ir/index.php/post766

با سپاس
(10-11-2017 03:40 PM)admin نوشته: [ -> ]. ضمن اینکه می توانید اسامی طولانی را حفظ کنید و برای کالاها اسامی اختصاری بگذارید. در نرم افزار فروشگاهی راهکار شما می توانید برای هر کالا تعریف کنید که هنگام چاپ کالا نام کامل کالا و یا نام اختصاری و یا نام لاتین کدام یک چاپ شوند. فیلد "نام کالا در چاپ فاکتور" برای همین منظور پیش بینی شده است.

سلام
من برای بعضی از کالاها از نام اختصاری و بعضی ها از همان نام اصلی استفاده میکنم در چاپ فاکتور مشکلی نیست اما در پرونده شخص وقتی می‌خوام اقلام فاکتور فروش را چاپ بگیرم همان نام اصلی چاپ میشود و مشکل ساز هست لطفاً کاری کنید که در همه جای نرم افزار طبق تنظیم که در قسمت معرفی کالا هست چاپ شود
با سلام

نقل قول: لطفاً کاری کنید که در همه جای نرم افزار طبق تنظیم که در قسمت معرفی کالا هست چاپ شود

این پیشنهاد را به تیم فنی منتقل کردیم.

با سپاس
آدرسهای ارجاع