پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال حسابداری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
این سوالم از همه دوستانیه که به اصول حسابداری اشنا هستن
من قصدم اینه وامی بگیرم و به سرمایه در گردش مغازه اضافه کنم حالا موندم اقساط وام رو به چه صورت در سیستم باید ثبت کنم ایا به عنوان هزینه محسوب میشه یا روش دیگری داره اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
البته کمی به سلیقه شما بستگی دارد.
مثلا کل مبلغ وام دریافتی را به سرمایه (صندوق) اضافه کنی و اقساط را بصورت هزینه بپردازی
یا مثلا مبلغ وام را در حساب بستانکاران نگهداری و با اقساط تسویه کنی و فقط سود و کارمزد وام را هزینه بزنی
آدرسهای ارجاع