پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: طراحی فاکتور ۲تایی برای رستوران ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
چگونه فاکتور فروش در رستوران یکی برای مشتر ی و یکی برای آشپزخانه با قطع کننده کاغذ از پرینتر حرارتی داشته باشیم
ممنون میشم آموزش تصویری قرار دهید
با سلام

نقل قول:چگونه فاکتور فروش در رستوران یکی برای مشتر ی و یکی برای آشپزخانه با قطع کننده کاغذ از پرینتر حرارتی داشته باشیم

اول در مورد کاتر پرینتر یک نکته را بگویم. پرینترهایی که دارای کاتر هستند نیازی به هیچ تنظیمی داخل نرم افزارها ندارند و در واقع خودشان به صورت اتوماتیک در انتهای چاپ فیش پرینت، عملیات قطع کردن کاغذ را انجام می دهند. ضمن اینکه در تنظیمات خود پرینتر در ویندوز، این قابلیت قابل فعال یا غیر فعال شدن نیز می باشد.

در مورد چاپ چند نسخه از فاکتور به صورت هم زمان، در تنظیمات برنامه امکان اینکه تعداد چاپ فاکتورها را 2، 3 و یا هر تعداد نسخه که شما بخواهید، وجود دارد. چگونگی انجام این تنظیم در لینک آموزشی زیر و در قسمت "تنظیمات چاپ فاکتور" آمده است :

چاپ فاکتور
http://khoshamoz.ir/index.php/post859

با سپاس
با نرم افزار FastReport.NETفاکتوری رستورانی طراحی می خواهم انجام دهم
بطوریکه فیش مخصوص مشتری و فیش مخصوص آشپزخانه و فیش مخصوص پیک بطور جداگانه از همین پرینتر کنار صندوق چاپ شوند که پرینت حرارتی در فیش های جداکاغذ قطع کند ممنون راهنمایی فرمایید

نسخه فاکتور ها متفاوت می باشد
مثلا
فیش مشتری کالا تعداد و جمع قیمت
برای اشپزخانه فقط کالا و تعداد وجود دارد
برای پیک ادرس مشتری و تلفن مشتری وجود داره وکالاوتعداد
وبا یک دستور پرینت فاکتور ها مشتری اشپز خانه و پیک صادر گردد
با سلام

نقل قول:با نرم افزار FastReport.NETفاکتوری رستورانی طراحی می خواهم انجام دهم
بطوریکه فیش مخصوص مشتری و فیش مخصوص آشپزخانه و فیش مخصوص پیک بطور جداگانه از همین پرینتر کنار صندوق چاپ شوند که پرینت حرارتی در فیش های جداکاغذ قطع کند

نرم افزار فروشگاهی راهکار طوری برنامه نویسی شده است که شما در هر قالب فاکتور صرفا می توانید طراحی یک فاکتور را انجام بدهید، اینکه بخواهید سه نسخه از فاکتور را در یک قالب طراحی کنید در نرم افزار پیش بینی نشده است. اگر هم تسلط شما بر فست ریپورت خیلی بالاست و این کار را انجام داده اید حتما یک نسخه frx از قالب طراحی شده را از طریق تلگرام برای ما هم بفرستید تا بتوانیم بررسی نماییم.

در مورد کاتر در پرینتر، نرم افزار راهکار هیچ کنترلی روی کاتر ندارد. در واقع قطع کردن کاغذ به صورت اتوماتیک توسط پرینتر و در انتهای دستور چاپ صورت می پذیرد و از داخل برنامه راهکار هیچ کنترلی روی محل قطع کردن کاغذ نداریم.

با سپاس
آدرسهای ارجاع