پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: اشکال در نرم افزار گزارش ساز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خسته نباشید.
بنده فونت های مربوط به نرم افزار گزارش ساز را در یکی از گزارشات تغییر دادم، پس از آن دیگر وارد نرم افزار گزارش ساز نمیشود و پیغام خروج را نشانم میدهد.
با سلام.
متاسفانه این مشکل در مواقع بسیار نادری اتفاق می افتد و به نوعی یک باگ در نرم افزار فست ریپورت می باشد. البته شما فقط در آن یک گزارش خاص این مساله را دارید و اگر گزارشهای جدیدی بسازید این مشکل در آنها وجود نخواهد داشت.
ما به دنبال راه حل آن هستیم و به محض اینکه راه حل جامعی پیدا کنیم آن را به اطلاع می رسانیم.
ولی برای اینکه بار دیگر به این مساله برخورد نکنید این موارد را در ساخت گزارشات رعایت کنید.
اگر برای ساخت گزارشی وقت صرف کردید بعد از طراحی آن را save as نمایید و فایل طراحی شده را در جایی ذخیره نمایید تا در صورت ایجاد هر گونه مشکلی زحمات شما به هدر نرود . راهنمای ذخیره و بازیابی فایل گزارشات فست ریپورت را در لینک زیر می توانید مطالعه نمایید. البته توجه نمایید که گزارشات هر قسمت را فقط در همان بخش می توانید بازیابی نمایید بعنوان نمونه گزارش لیست رسیدهای انبار را نمی توانید در بخش حواله های انبار بازیابی نمایید.

http://new.rahkarsoft.com/index.php/post160

با تشکر از شما.
از اینکه به سوالم پاسخ دادید متشکرم.
متاسفانه در تمامی گزارشات این مشکل پیش اومده. یعنی هیچ یک از گزارشات باز نشده و پنجره بستن نرم افزار نمایش داده میشه. آیا هیچ راهی برای بازگرداندن تنظیمات گزارش ساز به حالت پیش فرض وجود نداره؟ من حتی یک مرتبه راهکار رو پاک کردم و دوباره نصب کردم ولی تنظیمات به حالت اولیه بر نگشت.
بنده فایل FastReport.configs را در لب تاپم جستوجو کردم و اون رو پاک کردم. تنظیمات به حالت اولیه برگشت و مشکل مرتفع شد.
با سلام.
این موردی را که گفتید خود ما هم نمی دانستیم. باعث شد که دانش ما هم بالا برود.

از شما سپاسگزاریم.
آدرسهای ارجاع