پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: گزارش ساز فوری راهکار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خدا قوت
دو تا سوال داشتم
1-در سیستم یکپارچه ، گزارشهایی که از طریق سرور برای قسمت گزارش ساز فوری راهکار دانلود کردم موقع مشاهده گزارش ایجاد شده نشون داده میشه ولی در "نمایش گزارش در ابزار هوش تجاری راهکار" هیچ چیزی نشون داده نمیشه که بیام گزارش بسازم، مشکل در کجاست ؟
در ضمن طبق فیلم آموزشی جلو رفتم

2 - آیا در ابزار گزارش ساز فوری راهکار نمیشه گزارشاتی برای بقیه ماژولها مثل انبار ، لیست حقوق و دستمزد ، خزانه داری و اموال ثابت ، بایگانی ، دبیرخانه ، کارتابل ( گردش کار ) طراحی کرد و در ابزار هوش تجاری راهکار ازش استفاده کرد ؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
با سلام

نقل قول:1-در سیستم یکپارچه ، گزارشهایی که از طریق سرور برای قسمت گزارش ساز فوری راهکار دانلود کردم موقع مشاهده گزارش ایجاد شده نشون داده میشه ولی در "نمایش گزارش در ابزار هوش تجاری راهکار" هیچ چیزی نشون داده نمیشه که بیام گزارش بسازم، مشکل در کجاست ؟

لطفا اسم گزارش مربوطه را بگویید تا بررسی کنیم. چون ما اینجا بررسی کردیم و هیچکدام مشکلی نداشتند. اگر لازم باشد مجددا فیلم ابزار هوش تجاری را مشاهده کنید، ممکن است یک جای کار را شما اشتباه می کنید.

نقل قول: آیا در ابزار گزارش ساز فوری راهکار نمیشه گزارشاتی برای بقیه ماژولها مثل انبار ، لیست حقوق و دستمزد ، خزانه داری و اموال ثابت ، بایگانی ، دبیرخانه ، کارتابل ( گردش کار ) طراحی کرد و در ابزار هوش تجاری راهکار ازش استفاده کرد ؟

ابزار گزارش ساز فوری راهکار برای دریافت داده های خام (دقت شود داده های خام و نه داده های محاسبه شده و پردازش شده) در همه ماژولهای نرم افزار کاربرد دارد. اما تفاوت داده های خام و پردازش شده را سعی می کنم با یک مثال بگویم. بعنوان مثال در گزارشات حسابداری گردش حسابها یک داده خام می باشد که حاصل تجمیع و تفکیک اطلاعات موجود در اسناد می باشد. اما مانده حساب یک داده پردازش شده می باشد که بر اساس یک عملیات محاسباتی رکورد به رکورد محاسبه می گردد.

با سپاس
سلام وقت بخیر و خدا قوت و ضمن تشکر بابت زحمات

نقل قول:1-لطفا اسم گزارش مربوطه را بگویید تا بررسی کنیم. چون ما اینجا بررسی کردیم و هیچکدام مشکلی نداشتند. اگر لازم باشد مجددا فیلم ابزار هوش تجاری را مشاهده کنید، ممکن است یک جای کار را شما اشتباه می کنید.

داده های خام آرتیکلهای اسناد حسابداری( در ضمن در گزارش و بقیه گزارش ها هیچ دستکاری نکردم )

نقل قول:ابزار گزارش ساز فوری راهکار برای دریافت داده های خام (دقت شود داده های خام و نه داده های محاسبه شده و پردازش شده) در همه ماژولهای نرم افزار کاربرد دارد. اما تفاوت داده های خام و پردازش شده را سعی می کنم با یک مثال بگویم. بعنوان مثال در گزارشات حسابداری گردش حسابها یک داده خام می باشد که حاصل تجمیع و تفکیک اطلاعات موجود در اسناد می باشد. اما مانده حساب یک داده پردازش شده می باشد که بر اساس یک عملیات محاسباتی رکورد به رکورد محاسبه می گردد.
خود کاربر از این دست آموزشها میتونه طراحی کنه ؟
اگر بله در صورت مقدور بودن آموزشش را در سایت قرار بدهید


سپاسگزارم
با سلام

نقل قول:داده های خام آرتیکلهای اسناد حسابداری( در ضمن در گزارش و بقیه گزارش ها هیچ دستکاری نکردم )

این مساله می تواند به دلیل مشکل عدم بروز رسانی تاریخ میلادی اسناد باشد، در واقع تاریخ میلادی در اسناد حسابداری، از یک مقطع خاصی به نرم افزار اضافه شده است و ممکن است در اسناد قدیمی شما بروز نشده باشد. به روش زیر عمل کنید و نتیجه را اطلاع دهید.

ابتدا وارد فرم "اسناد حسابداری" شوید.
مشابه تصویری که می بینید دستور "بروز رسانی کلی فیلد تاریخ میلادی سند در اسناد قدیمی" را اجرا کنید.

[عکس: 00000000000000005396.png]

سپس در پیغام ظاهر شده بر روی Yes کلیک کنید و منتظر تکمیل عملیات باشید.

[عکس: 00000000000000005397.png]

حالا مجددا گزارش "داده های خام آرتیکلهای اسناد حسابداری" را در ابزار هوش تجاری تست کنید. احتمال 99 درصد مشکل حل می شود. لطفا نتیجه را اطلاع بدهید.

نقل قول:خود کاربر از این دست آموزشها میتونه طراحی کنه ؟
اگر بله در صورت مقدور بودن آموزشش را در سایت قرار بدهید

کاربر معمولی نمی تواند از این دست گزارشات بسازد. ساخت گزارش در این قسمت اولا نیاز به دانش اسکریپت نویسی در اس کیو ال سرور دارد و دوما نیاز به دانستن ساختار پایگاه داده نرم افزارهای راهکار دارد. البته در بلند مدت مستندات ساختار پایگاه داده را در اختیار کاربران قرار خواهیم داد، این مستندات می تواند توسط کسانی که برنامه نویسی مربوطه را می دانند مورد استفاده قرار بگیرد و مخصوصا در سازمانهایی که برنامه نویس در اختیار دارند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

با سپاس
آدرسهای ارجاع