پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال آموزشی در خصوص نحوه کد کذاری کالا در سیستم انیار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و عذر خواهی فراوان

همانطور که در شکل پیوست مشاهده می شود کد گذاری من تا سه سطح دیده شده و بنا به دلایلی که مربوط به کارفرمای من می باشد سعی بر آن دارم که بیشتر از سه سطح جلوتر نرود. حال سوال اینست از آنجایی که اقلام من ثابت نیستند و در آینده به اقلام اضافه می شود چگونه باید انتهای بار کد کالا را باز بزارم که آچار بعدی که به انبارم اضافه شد مجبور نشم بارکد رو 005 بنویسم. همانطور که مشاهده می فرمایید از شماره بارکد 004 به بعد مربوط به چکش ها می باشد.
با سپاس
با سلام

متاسفانه فایل پیوستی مشاهده نشد. یکبار دیگر پیوست را بفرستید، احتمالا ارسال آن با خطا مواجه شده است.

با سپاس
با سلام

من تقریبا مشابه کالاها و طبقه بندیهای شما اطلاعاتی را معرفی کردم که تصویرش را برایتان می فرستم.

[عکس: 00000000000000004954.png]

به بارکد کالا دقت کنید. وقتی شما این مدل دسته بندی دارید که کدبندی کالاهایتان استاندارد مشخصی دارد، بهتر است به این شیوه ای که در تصویر می بینید کالاها را معرفی کنید، آنوقت آن مشکلی که مطرح کرده اید پیش نخواهد آمد.

نقل قول:حال سوال اینست از آنجایی که اقلام من ثابت نیستند و در آینده به اقلام اضافه می شود چگونه باید انتهای بار کد کالا را باز بزارم که آچار بعدی که به انبارم اضافه شد مجبور نشم بارکد رو 005 بنویسم. همانطور که مشاهده می فرمایید از شماره بارکد 004 به بعد مربوط به چکش ها می باشد.

شما نباید بارکدها را در ادامه طبقه بندی قبلی بزنید، بلکه باید در بارکد هر کالا مشخصه ای از طبقه بندی هم باشد تا اینها از هم تفکیک گردند. به تصویر بعدی و بارکدهایش هم دقت کنید. این مدلی هم می توانید بزنید. در تصویر دوم بنده به جای اینکه بارکد طبقه بندیها را در بارکد کالا با خط فاصله جدا کنم، آنها را به هم چسبیده وارد کردم که راحتتر از روش قبل است. البته اینها سلیقه ای است، مهم اینست که در بارکد کالا مشخصه ای از طبقه بندی را بگنجانید تا تفکیک شوند و مجبور نگردید بارکدها را ادامه دار بزنید.

[عکس: 00000000000000004955.png]

با سپاس
بسیار عالی ممنونم از وقتی که گذاشتید. بسیاز آموزنده بود. متشکرم. حالا من از یه روش دیگه استفاده کردم. مثلا گفتم چکش سایز 1 بارکدش = 001/1 و چکش سایز 2 بارکدش = 001/2 کالای بعدی رو با بارکد 002/1 و به همین ترتیب......
با سپاس فراوان از زحمات و لطف شما
آدرسهای ارجاع