پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: در خصوص خرید نرم افزار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نسخه رایگان دانلود کردم و در حال بررسی نرم افزار هستم که پس از اطمینان شروع به Data Entry کنم. حال سوال این است که پس از بروز رسانی نسخه کامل رو دارم؟ و آیا بروز رسانی های آتی را هم می بایست خرید کرد؟
(05-10-2017 09:31 PM)h.tavakoli نوشته: [ -> ]سوال این است که پس از بروز رسانی نسخه کامل رو دارم؟ و آیا بروز رسانی های آتی را هم می بایست خرید کرد؟
با کسب اجازه از مدیر
دوست عزیز پس از دانلود اخرین ورژن نرم افزار باید مبلغ 50.000 تومان به حساب مشخص شده از سوی راهکار سیستم واریز نمایید تا کد فعالسازی نرم افزار را برای یکسال دریافت کنید و تا یکسال هرچندتا بروزرسانی از سمت راهکار سافت ارایه بشه به همه انها دسترسی خواهید داشت

لطفا سوالات خود را با موضوع هر ماژول ارایه بفرمایید تا دسترسی به سوالات مربوطه راحتتر باشد
نقل قول:نسخه رایگان دانلود کردم و در حال بررسی نرم افزار هستم که پس از اطمینان شروع به Data Entry کنم. حال سوال این است که پس از بروز رسانی نسخه کامل رو دارم؟ و آیا بروز رسانی های آتی را هم می بایست خرید کرد؟

با سلام

پاسخی که کاربر عزیز "موسوی" ارائه کردند، کاملا صحیح است. شما با بروز رسانی نرم افزار، ضمن اینکه از آخرین نسخه بهره مند می شوید، تا یکسال بعد از آن هم سایر بروز رسانی ها را می توانید رایگان دریافت نمایید.
بعد از طی شدن یکسال مربوطه، باز هم خرید بروز رسانی های بعدی و در واقع تمدید، اختیاری است و الزامی نمی باشد و اینطور نیست که نرم افزار شما یکسال بعد از کار بیفتد.

با سپاس
آدرسهای ارجاع