پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: اموزش جهت اتصال کارت خوان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
من کارت خوان بانک ملت رو دارم لطفا اموزش مختصری در رابطه با نحوه اتصال و کارایی نرم افزار در سایت قرار دهید
نقل قول:من کارت خوان بانک ملت رو دارم لطفا اموزش مختصری در رابطه با نحوه اتصال و کارایی نرم افزار در سایت قرار دهید

با سلام

یک نمونه آزمایشی از نحوه ارتباط با دستگاه کارتخوان ملت در نرم افزار گنجانده شده است، اما به دلایلی که در ادامه شرح خواهم داد این ماژول تکمیل نشد.

این قسمت آزمایشی که صرفا برای تست کارآیی دستگاه بود روی حدود 50 کارتخوان تست شد و فقط روی چند تا از آنها جواب داد. با پیگیریهای ما مشخص شد که خود دستگاه های کارتخوان نسخه های مختلفی دارند و پروتکل ارتباط با آنها در برخی نسخه ها بطور کل تغییر می کنند. برای همین مساله و مشکلات اینچنینی که ناشی از عدم وحدت رویه در پروتکلهای ارتبای با این نوع دستگاه ها می باشد - که باعث می شود پشتیبانی از این ماژول برای ما بشدت سخت شود - ارائه این ماژول بصورت عمومی برای ما میسر نشد. البته در حال مذاکراتی با شرکت آسان پرداخت هستیم و احتمالا یک نوع کارتخوان آنهم از نوع آسان پرداخت در آینده به نرم افزار اضافه شود و تیم نرم افزاری ما هم با ارتباطات مداوم با شرکت آسان پرداخت متناسب با تغییرات آنها، تغییرات لازم را هم در نرم افزار اعمال کنند.

با سپاس
اقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ​ــــــــــــــــــــــا یک سال گذشت چرا ماژول اتصال یه کارتخوان اماده نمیشه؟
اگه درست شه خیلی خوب میشه
با تشکر فراوان
نقل قول:اقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ​​ــــــــــــــــــــــا یک سال گذشت چرا ماژول اتصال یه کارتخوان اماده نمیشه؟
اگه درست شه خیلی خوب میشه
با تشکر فراوان

با سلام.

در پست قبلی یکسری از موانع و مشکلات این کار را مطرح نمودیم. انشالله با یک مکانیزم خوب این ماژول را در نرم افزار خواهیم گنجاند.

از یادآوری شما تشکر می کنیم
با سلام
طی تماس با شرکت به پرداخت تماس گرفتم با قسمت فنی به پرداخت گفتتند هر شرگت نرم افزاری بخواد فایل dll مخصوص دستگاه pcpos به شرکت نرم افزاری میدن که براحتی مازول دستگاه pos فعال کند اگر امکانش هست این مازول کمی زود تر قرار بگیره بخصوص برای فروشگاه هایی که تراکش بالایی دارن کمک زیادی میکنه
با سلام

این پیشنهاد را به تیم فنی منتقل کردیم.

با سپاس
مدیریت بخش نرم افزارراهکار
سلام علیکم

درخصوص درخواست برای اضافه شدن اتصال دستگاه کارت خوان به نرم افزار
پس از پیگیری های انجام شده متوجه شدم هر گونه درخواست باید از تطریخ شرکت راهکار صورت گیرد

در ضمن کلیه فایل های dll مربوط به این پروژه به صورت رایگان از طرف شرکت در اختیار برنامه نویس نرم افزار راهکار قرار می گیرد.
باتوجه به سود اوری برای شرکت های پوز رغببت زیادی دارند که دستگاه شان به نرم افزار شما متصل بشود فقط کافی یک ایمیل به شرکتهای
شرکت ایران کیش -
شرکت سامان کیش -
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد -
شرکت به پرداخت ملت -
شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان -
شرکت آسان پرداخت
فرستاده و درخواست فایل های dll بدهید قسمت فنی به راحتی پیگیر می شوند و شما تا نتیجه تنهایی یاری میکنند
باشد که این مازول کامل تر و کارا تر در سیستم به زودی بخوص شب عید که تراکنش ها بیشتر است دیده شود
با سلام

این پیشنهادات به تیم فنی منتقل شدند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع