پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشكل جديد در بروزرساني قيمت خريد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام خدمت تيم پشتيباني محترم،
روز گذشته بنده مجددا به يك مشكل در بروز رساني قيمت خريد در برخي كالاها رسيدم. به اين شكل كه پس از ورود فاكتور خريد ، هنوز قيمت خريد در فرم كالا بروز رساني نشده است و همين موضوع باعث محاسبه ناصحيح سود كالا شده است. به طور مثال:
طبق فايل پيوست، بنده جنسي را با قيمت خريد پايينتر خريده ام و هنگام ثبت فاكتور خريد قيمت فروش را با توجه به قيمت خريد جديد پايينتر آورده ام. بعد از ثبت فاكتور خريد ، طبق روال مي بايست قيمت آخرين خريد به قيمت 75000 ريال تغيير يابد. كه متاسفانه اين اتفاق نيفتاده و همان قيمت قبل در فرم باقي مانده. اين موضوع هم در گزارش ارزش ريالي اجناس و هم در گزارش سود فاكتور ها مشكل ساز است.
لازم به ذكر است كه گزينه تغيير اتوماتيك بهاي خريد در تنظيمات هم فعال است و اين اتفاق براي همه كالاها اتفاق نمي افتد.
لطفا بررسي نماييد اگر مشكل خاصي از سوي نوع ورود اطلاعات بنده مي باشد راهنمايي نماييد.

با تشكر.

با سلام مجدد،

بنده بررسي كردم ، متوجه شدم در صورتي كه يك فاكتور جديد ثبت ميشه ، قيمت بروز رساني ميشه. اما اگر اون فاكتور پاك بشه، قيمت به حالت قبل برنمي گرده. به احتما زياد بنده همچين عملي براي اين چند كالا كه مشكل دار است انجام داده باشم.

در صورت امكان امكان roll back قيمت رو براي اين اتفاق پيش بيني كنيد.

متشكرم.
با سلام

گزینه ای که در مورد قیمت خرید در تنظیمات برنامه وجود دارد دقیقا عملی را انجام می دهد که در نامش بیان شده است، یعنی "تغییر اتوماتیک بهای خرید کالاها با ثبت فاکتور خرید"

موضوعی که شما اشاره کردید (با حذف فاکتور خرید قیمت به قیمت قبلی برگردد) در نرم افزار موجود نیست و نباید چنین انتظاری را از آن داشته باشید، اساسا نرم افزار تاریخچه تغییرات قیمتهای خرید یک کالا در اطلاعات کالا را نگهداری نمی کند که امکان بازگشت به قیمت قبل را داشته باشد، صرفا قیمت آخر در اطلاعات کالا نگاهداری می شود.

البته این مورد را به عنوان یک پیشنهاد به تیم فنی منتقل کردیم تا امکانش را بررسی کنند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع