پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل وارد کردن مقدار کالا در افزودن محصول
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
توی سایت نوشته شده : برای اینکه بتوانید جزئیات بیشتری در مورد کالاها ثبت نمایید لازم است که ابتدا کالا را تعریف کنید و سپس آنرا ویرایش نمایید. هنگام ویرایش جزئیات بیشتر مشابه تصویر زیر مشاهده می شود.
انجام میدم اما تعداد یا مقدار محصول رو نمیتونم وارد کنم؟
با سلام

نقل قول:توی سایت نوشته شده : برای اینکه بتوانید جزئیات بیشتری در مورد کالاها ثبت نمایید لازم است که ابتدا کالا را تعریف کنید و سپس آنرا ویرایش نمایید. هنگام ویرایش جزئیات بیشتر مشابه تصویر زیر مشاهده می شود.
انجام میدم اما تعداد یا مقدار محصول رو نمیتونم وارد کنم؟

تصویری را که گفتید ارسال نکرده اید، تصویر را بفرستید تا بتوانیم بررسی کنیم.

یک نکته : در سوال شما ابهام بزرگی وجود دارد، لطفا سوالات را بصورت واضحتر بیان کنید تا بتوانیم دقیقا بررسی کنیم و پاسخ بدهیم.

نقل قول:مشکل وارد کردن مقدار کالا در افزودن محصول

سوال : آیا منظورتان وارد کردن موجودی اولیه در کالاها است؟ اگر منظورتان چیز دیگریست دقیقتر بیان کنید.

نکته دوم : ما دو محصول داریم. یکی سیستم یکپارچه راهکار و دیگری نرم افزار فروشگاهی راهکار. شما با کدامیک از این دو محصول کار می کنید، و سوال شما در مورد کدامیک از این دو محصول می باشد. لطفا این را هم بگویید.

با سپاس
توی افزودن محصول وقتی که میخام تعداد محصول رو هم وارد کنم همچین گزینه ای وجود نداره محصول ثبت میکنم که در قسمت ویرایش تعداد محصول رو وارد کنم بازم کادر تعداد محصول نداره
نقل قول:توی افزودن محصول وقتی که میخام تعداد محصول رو هم وارد کنم همچین گزینه ای وجود نداره محصول ثبت میکنم که در قسمت ویرایش تعداد محصول رو وارد کنم بازم کادر تعداد محصول نداره

با سلام

اول از تصویری که فرستادید ممنونم. دقیقا موضوع مشخص شد. این عکس فرم ثبت اطلاعات کالا در نرم افزار فروشگاهی راهکار می باشد.

در نسخه رایگان گزینه موجودی اولیه در اطلاعات کالا نمی باشد. البته روش دیگری برای ثبت موجودی اولیه دارد که آموزشش را برایتان میفرستم.

آموزش نحوه ثبت موجودی اول دوره کالاها در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355263

در ضمن یک نکته : در دانشنامه راهکار وقتی آموزشها را مطالعه می کنید، در دسته بندی فروشگاهی دنبال آموزشها باشید. ضمن اینکه در هر آموزش نیز دسته بندی آموزش نوشته شده است و مشخص است مربوط به نرم افزار فروشگاهی و یا سیستم یکپارچه می باشد. به تصویر زیر دقت کنید متوجه خواهید شد.

[عکس: 00000000000000003028.PNG]
آدرسهای ارجاع