پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: بروز رسانی نرم افزار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با عرض سلام خسته نباشید :

نرم افزار هر ماه بروز میشه . چند درصد از این سفارش های ک ماه قبل بوده را وارد برنامه قرار میدن .

دو : اون دسته از مشتریان ک نرم افزار نسخه اصلی را خرید کردن یک مدتی ک بروزرسانی رایگان دارن بعد از اتمام مدت زمانشون باید چکار کنن ک اون نسخه هارو دریافت کنن .
با سلام

نقل قول:نرم افزار هر ماه بروز میشه . چند درصد از این سفارش های ک ماه قبل بوده را وارد برنامه قرار میدن .

کلیه پیشنهاداتی که از سمت کاربرها ارائه می شوند، بررسی می شوند و در بهبود نرم افزار از آنها استفاده می شود، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در نرم افزار گنجانده شوند، اساسا اینطور آماری ما ارائه نمی دهیم که آیا قطعا یک پیشنهاد به نرم افزار اضافه خواهد شد و یا نه و یا حتی جدول زمانبندی در این زمینه ارائه نمی کنیم. دلیل این مساله هم اینست که تا الان بیش از هزاران پیشنهاد که از طرق مختلف مانند تالارگفتمان، تلگرام و ایمیل به دست ما رسیده است و در آرشیو ما بایگانی شده است. عملا امکان اینکه تمامی این موارد در نرم افزار گنجانده شوند، حتی ظرف مدت ده سال وجود ندارد. اما این موارد دسته بندی می شوند و اولویت بندی می گردند و در توسعه نرم افزار از آنها استفاده می شود.

نقل قول:اون دسته از مشتریان ک نرم افزار نسخه اصلی را خرید کردن یک مدتی ک بروزرسانی رایگان دارن بعد از اتمام مدت زمانشون باید چکار کنن ک اون نسخه هارو دریافت کنن .

در سایت همیشه نسخه آخر برای دانلود قرار می گیرد و نسخه های میانی آرشیو نمی شوند، دلیل این مساله هم اینست که کار پشتیبانی را مشکل می کند و اساسا مدیریت نسخه های مختلف برای ما کار بسیار دشوار و حتی در بعضی وقتها غیر ممکن است.

با سپاس
سلام .
منظورم بنده این بود . بل فرض مثال برج شش یکسال بروز رسانی رایگانم تموم شد . و این آخرین بروز رسانی بعضی امکانات نداشت و توی بروز ماه بعد شاید یک سری امکانات باشه ک اون قبلی نداشت و اینو هم جوری تنظیمش کردی ک کد فعال سازی را تغییر میدی .

حال باید ما چکار کنیم ک از اون امکانات بتونیم استفاده کنیم . یا دفعات بعد مایک این برنامه را خرید کردیم ب مبلغ 50 هزارتومان . خب با همین نظرات پیشنهادات داریم میریم جلو .
با سلام

دوست بزرگوار، شما مساله را از دید خودتان بررسی کرده اید. بنده از دید نرم افزاری کمی مساله را به شما توضیح می دهم.

در دنیای نرم افزار یک نرم افزار هیچ گاه به پایان راه نمی رسد، و در واقع این چرخه بهبود نرم افزار می تواند تا ابد ادامه داشته باشد، به عنوان مثال به محصولاتی مثل ویندوز، آفیس، آنتی ویروسهای مختلف، برنامه های حسابداری و ... نگاه کنید. سالهاست شرکتها این محصولات را توسعه می دهند و به پایان راه نرسیده اند و اساسا هم پایانی وجود ندارد که به آن برسند، این یک مسیر ادامه دار می باشد. اگر شما مشاهده کردید که یک شرکت نرم افزاری در یک جای کار توسعه محصولش را متوقف کرد و اعلام کرد که این نسخه پایانی است، بدانید که آن شرکت دیگر رو به اضمحلال و تعطیلی رفته است و دیگر کارش تمام است.

در راهکار سافت، برای اینکه هزینه های تولید و توسعه و همینطور پشتیبانی نرم افزارها تامین بشود، سالیانه مبلغ کمی بابت بهره مندی از بروز رسانی ها از مشتریان دریافت می گردد، که آنهم انتخاب ارتقاء و بروز رسانی اش با خود شما می باشد و هیچ اجباری در کار نمی باشد.

اساسا توسعه نرم افزار برخلاف تصورهای رایج یکی از پر هزینه ترین کارها می باشد، مخصوصا برای ما که محصولات را با قیمت خیلی نازلی در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

در واقع تمام بقای مجموعه راهکار سافت وابسته به همین مبالغ هر چند اندک، می باشد. اگر شما انتظار دارید تا همان هم از مشتریان گرفته نشود، انتظار منطقی و معقولی نمی باشد. اگر هم انتظار دارید با یکبار خرید نرم افزار تا آخر عمرتان از نسخه های جدیدتر آن به رایگان بهره مند باشید، باز هم انتظار شما غیر منطقی می باشد.

با سپاس
آدرسهای ارجاع