پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: امکان چاپ شماره اموال بصورت کارتکس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام خدمت راهکار عزیز .بنده نیاز دارم برای اموال ثبتی در نرم افزار کاردکس بصورت شماره کدگذاری شده چاپ کنم چطور امکان پذیر هست.و ایا ماژول دیگری باید تهیه کنم
نقل قول:با سلام خدمت راهکار عزیز .بنده نیاز دارم برای اموال ثبتی در نرم افزار کاردکس بصورت شماره کدگذاری شده چاپ کنم چطور امکان پذیر هست.و ایا ماژول دیگری باید تهیه کنم

با سلام

بنده آنچیزی را که در نرم افزار وجود دارد خدمت شما عرض می کنم، مطابقت دادن آن با نیاز شما بر عهده شما باشد.

در نرم افزار اموال راهکار، برای هر دارایی امکان ثبت یک پلاک وجود دارد. و ملاک تفکیک اموال از یکدیگر نیز همین پلاک دارایی می باشد.

همینطور شما قادر خواهید بود تا عملیات اموال شامل تعمیر اساسی، افزایش قیمت دارایی، کاهش قیمت دارایی، اهداء دارایی، فروش دارایی و ... را انجام بدهید. هنگام ثبت هر عملیات یک فیلد با نام "شماره برگه" وجود دارد که در واقع می توانید بعنوان کد عملیات آن را در نظر بگیرید.

در مورد کاردکس اموال: یک گزارشی با نام "گزارش عملیات اموال" وجود دارد که شما می توانید کلیه عملیات انجام شده را به تفکیک دارایی ها ببینید. یک نمونه از تصویر این گزارش را در ادامه برایتان قرار می دهم.

[عکس: 00000000000000002327.png]

در مورد چاپ بصورت کلی : در تمامی مراحل چه در قسمت اموال و چه در قسمت گزارش عملیات اموال یکسری گزارش چاپی پیش فرض هم وجود دارد که البته شما محدود به این نمونه ها نیستید و برنامه به شما امکان طراحی اختصاصی گزارش بر اساس فیلدهای اطلاعاتی موجود را نیز می دهد. تصاویر زیر دو نمونه از گزارشات پیش فرض را نشان می دهند.

[عکس: 00000000000000002328.PNG]

[عکس: 00000000000000002329.PNG]

با سپاس
آدرسهای ارجاع