پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: راهنمایی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
سلام :

اگ میشه یک راهنمایی در مورد حسابداری کلی بزاری خیلی ممنون میشم برای اون دسته از کاربران تازه وارد .

شاید خیلی از مغازه ها ب اون حد نرسیده باشن ک برای مشتریاشون همه ساعته فاکتور فروش صادر کنن . بلکه فقط برای مدیریت فاکتورهای خرید خودشون این برنامه راخرید کرده باشن مث خودم .
و بعضی از امکاناتی ک این برنامه داره و از اسمش مشخصه حسابداری . یعنی کارکرد روزانه خودش را بصورت دستی وارد میکنه و مشخص میکنه ک روزی چقد فروش داشته و همچنین مدیریت هزینه های شخصی خودش پرداخت قبوض شارژ adsl و غیره ...
تا بتونه یک مدیریت کامل بر پول خودش داشته باشه .
مشکلی ک برام بوجود اومده اینه هر خریدی ک انجام میدم و فاکتورها را ثبت میکنم پولش میاد توی حساب خودم حالا فرقی هم نمیکنه از داخل فاکتور پرداخت کنم یا از طریق امور مالی و گزینه پرداخت به طرف حساب نقدی یا کارتخوانی همون گزینه های خودم را نمایش میده صندوق مغازه بعلاوه اگ کارتی انتخاب کنم کارت مغازه را . حالا اینارو چجوری معرفی کنم ب نرم افزار ک این مشکل را حل کنم و حساب و کتابم بهم نریزه آخر سر .

دوم اینک واس هزینه هم مشکل دارم . من هزینه های شخصی ک کردم اونجا ک میپرسه از کدوم حساب باید از اون برداشت کنه ن اینک همین مبلغی ک هزینه کردم را وریز کنه ب همون حساب کلا مخم تعطیل شده .
با سلام

نقل قول:مشکلی ک برام بوجود اومده اینه هر خریدی ک انجام میدم و فاکتورها را ثبت میکنم پولش میاد توی حساب خودم حالا فرقی هم نمیکنه از داخل فاکتور پرداخت کنم یا از طریق امور مالی و گزینه پرداخت به طرف حساب نقدی یا کارتخوانی همون گزینه های خودم را نمایش میده صندوق مغازه بعلاوه اگ کارتی انتخاب کنم کارت مغازه را . حالا اینارو چجوری معرفی کنم ب نرم افزار ک این مشکل را حل کنم و حساب و کتابم بهم نریزه آخر سر .
دوم اینک واس هزینه هم مشکل دارم . من هزینه های شخصی ک کردم اونجا ک میپرسه از کدوم حساب باید از اون برداشت کنه ن اینک همین مبلغی ک هزینه کردم را وریز کنه ب همون حساب کلا مخم تعطیل شده .

این مورد را در سوال قبلی شما پاسخ دادیم :
http://forum.rahkarsoft.com/showthread.php?tid=1023

نقل قول:یک نکته در اینجا وجود دارد. در مورد صندوق و یانک وقتی در دفتر حساب، گزارش بگیرید، ستون بدهکار یعنی پولهایی که به حساب شما واریز شده است و ستون بستانکار یعنی پولهایی که از حساب شما برداشت شده است. این یک استاندارد حسابداری است که ما هم آن را در برنامه رعایت کرده ایم.

در مورد اشخاص مفهوم بدهکار و بستانکار دقیقا همان برداشت معمول افراد است، یعنی ستون بدهکار نمایانگر پولهایی است که به آن شخص داده اید و ستون بستانکار نمایانگر پولهایی است که آن شخص به شما داده است.

با سپاس
با عرسلام و خسته نباشید :
عید سعید قربان را ب همه دست اندرکان نرم افزار حسابداری تبریک و تهنیت عرض میکنم .

با این توضیحاتی ک دادی یک موضوع را فهمیدم . ولی یک خواهشی ک از شما دارم اینه یک کتاب آموزش بصورت pdp بسازی خیلی ممنون میشم . آموزش اولین روز کار با نرم افزار باشه اینک من امروز این نرم افزار خرید کردم باید چند فروشنده و چندتا خریدار معرفی کنم و چند صندوق و چندتا هزینه شخصی و چندتا حساب بانکی کارتخوانی و غیر کارتخوانی . و هر کدوم را توضیح بده . بعد میرسه ب فاکتور باید اول خرید کنه بعدش فروش اینارو چجوری پرداخت کنه و چجوری از باقی مانده و در کوتاه ترین زمان ب طرف مقابل جواب بده . خیلی لازم دارم چون من الان دو هفته میشه خریدش کردم ولی هیچ گونه کاری باهش نمی تونم انجام بدم انجام میدم بعدش شکست میخورم کارم شده نوشتن و حذف کردن .
با سلام

ما هم متقابلا این عید سعید را به شما و خانواده گرامیتان تبریک عرض می کنیم.

آموزشهای نرم افزارهای راهکار در یک دانشنامه بصورت آنلاین وجود دارند. این دانشنامه آموزشها را بصورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار می دهد و در ضمن امکان جستجو نیز دارد.

دلیل اینکه آموزشها را بصورت آنلاین می سازیم و از نسخه های دیگر مثل pdf استفاده نمی کنیم، اینست که چون برنامه راهکار هر ماه بروز رسانی دارد ممکن است بعضی بخشهای برنامه تغییر کند و یا امکاناتی اضافه شود. ما آموزشها را نیز متناسب با بروز رسانی برنامه، تغییر می دهیم. اگر نسخه آفلاین مثل pdf باشد ما این امکان را نخواهیم داشت و در واقع یک آموزش منقضی شده نزد کاربران خواهد بود که ممکن است حتی مشکل ساز هم بشود. توصیه ما اینست همیشه آموزشها را از دانشنامه راهکار مطالعه بفرمایید.

لینک دانشنامه راهکار : دانشنامه راهکار مرجع آموزش کلیه نرم افزارهای راهکار می باشد
http://kahlek.ir/rahkaredu

بعد از ورود به دانشنامه مشابه تصویر زیر با کلیک بر روی هر دسته بندی آموزشهای آن قسمت از برنامه را خواهید دید.

یک نکته مهم دیگر : قبل از شروع کار با نرم افزار فروشگاهی راهکار حتما ابتدا دو فیلم آموزشی زیر را دانلود کنید و ببینید.

دانلود فیلمهای آموزش نرم افزار فروشگاهی راهکار :

فیلم آموزشی اول :
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355258

فیلم آموزشی دوم :
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355259


[عکس: 00000000000000002379.png]

با سپاس
من الان نه 9 تا فیلم آموزش و هر مبحثی را دانلود کردم ولی هیچ کدوم اون چیزی ک مد نظر من بود نیست . منظورم من این هست ک من امروز مغازه زدم و همون روز هم این نرم افزار حسابداری را خرید کردم ک از اولین روز مدیریت کنم ب همه وسایلا سود و زیانش بعلاوه مخارج خودمو . اینا ک ساخته شده و توضیح میده مال مباحث دیگ هست و این برنامه بخاطر اینک ب زبان فارسی هست و خب معلومه بعضی گزینه ها رو میشه فهمید افزودن این چجور چیزا ولی من منظورم اصلی و اساسی ام نحوه کار با نرم افزار هست
با سلام

دانلود فیلمهای آموزش نرم افزار فروشگاهی راهکار :

فیلم آموزشی اول :
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355258

فیلم آموزشی دوم :
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355259

این دوتا فیلم کلیات لازم برای شروع کار با نرم افزار را دارد.

در واقع کلیات کار شامل معرفی کالاها، معرفی طرف حسابها، و ثبت فاکتورها می باشد.
بعد از دانستن این کلیات در مورد سایر موارد مثل ثبت چکها و ... می توانید به آموزشهای موضوعی همان قسمت مراجعه نمایید.
نرم افزار حقوق و دسمت مزد خودش یک برنامه جداگانه هست یا ن خود نرم افزار اینو داره .

این دو تا فیلم آموزشی منظورم بود . واقعا این جوری بهتر آدم متوجه میشه این کار بهتره تا اون کاری ک من پیشنهاد کرده بودم . دیگ کارش برام راحت میشه ی چند بار ببینمش تا آشنایی کامل بدست بیارم
با سلام

نقل قول:نرم افزار حقوق و دسمت مزد خودش یک برنامه جداگانه هست یا ن خود نرم افزار اینو داره .

نرم افزار حقوق و دستمزد بخشی از سیستم یکپارچه راهکار می باشد و در نرم افزار فروشگاهی راهکار حقوق و دستمزد ندارد. ضمن اینکه سیستم یکپارچه کلا برای سازمانها طراحی شده است و در فروشگاه ها کاربردی ندارد.
میشه یک کلیپ آموزشی برای ثبت هزینه و بداشت از بانک بسازی هزینه برای اجاره مغازه و خرید وسایل شخصی وسایل خونه این جور چیزا
صفحات: 1 2
آدرسهای ارجاع