پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: با یک بی توجهی کل حسابم بهم ریخت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران :

وقتی از اسمش معلومه فاکتور خرید یعنی خودم خرید کردم موقع تسویه حساب وقتی میپرسه نقدی و کارت خوانی ما هم فکر کردیم از این دو روش می خواهد برداشت کنه ن اینک روشی ک انتخاب میکنم این مبلغ فاکتور ب اون حساب واریز کنه آخر سر ک موجودی میگیری میبنی کل مبلغ خرید های ک انجام دادی و ثبت کردی واریز حسابت شدن جای اینک از حسابت کسر بشه . .

حالا باید کل فاکتور های ک تا امروز ثبت کردم را حذف کنم دوباره بنویسم یک راه حلی برام معرفی کنی .
با تشکر
با سلام

نقل قول:وقتی از اسمش معلومه فاکتور خرید یعنی خودم خرید کردم موقع تسویه حساب وقتی میپرسه نقدی و کارت خوانی ما هم فکر کردیم از این دو روش می خواهد برداشت کنه ن اینک روشی ک انتخاب میکنم این مبلغ فاکتور ب اون حساب واریز کنه آخر سر ک موجودی میگیری میبنی کل مبلغ خرید های ک انجام دادی و ثبت کردی واریز حسابت شدن جای اینک از حسابت کسر بشه . .

در این حالت به حساب بانکی شما واریز نمی شود و از آن برداشت می شود. یک نکته در اینجا وجود دارد. در مورد صندوق و یانک وقتی در دفتر حساب، گزارش بگیرید، ستون بدهکار یعنی پولهایی که به حساب شما واریز شده است و ستون بستانکار یعنی پولهایی که از حساب شما برداشت شده است. این یک استاندارد حسابداری است که ما هم آن را در برنامه رعایت کرده ایم.

در مورد اشخاص مفهوم بدهکار و بستانکار دقیقا همان برداشت معمول افراد است، یعنی ستون بدهکار نمایانگر پولهایی است که به آن شخص داده اید و ستون بستانکار نمایانگر پولهایی است که آن شخص به شما داده است.

نقل قول:حالا باید کل فاکتور های ک تا امروز ثبت کردم را حذف کنم دوباره بنویسم یک راه حلی برام معرفی کنی .

امیدوارم قبل از خواندن این مطلب این کار را نکرده باشید و اول پاسخ ما را بخوانید.

با سپاس
آدرسهای ارجاع