پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: در مورد اقساط ک در سال گذشته صورت گرفته
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران نرم افزار حسابداری :

سوالم اینه بخاطر اینک مدیریت و حساب قسط های پرداختی خودمو داخل نرم افزار مدیریت کنم تا داخل یک دفتر یاداشت .

یک زمین خریدم سال 95 و تا امروز 12 قسط پرداخت کردم . وقتی از طریق نرم افزار خواستم قسط بندی کنم . و کل قسط های ک باید پرداخت کنم 49 تا هست ولی سیستم همه رو یکجا و یک روز ثبت میکنه . میشه راهنمایی کنی چجوری خودم دستی وارد کنم . هم تاریخ سررسید قسط و هم اینک بتونم مال سال قبل و تا امروز را وارد سیستم کنم . با تشکر
نقل قول:با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران نرم افزار حسابداری :

سوالم اینه بخاطر اینک مدیریت و حساب قسط های پرداختی خودمو داخل نرم افزار مدیریت کنم تا داخل یک دفتر یاداشت .

یک زمین خریدم سال 95 و تا امروز 12 قسط پرداخت کردم . وقتی از طریق نرم افزار خواستم قسط بندی کنم . و کل قسط های ک باید پرداخت کنم 49 تا هست ولی سیستم همه رو یکجا و یک روز ثبت میکنه . میشه راهنمایی کنی چجوری خودم دستی وارد کنم . هم تاریخ سررسید قسط و هم اینک بتونم مال سال قبل و تا امروز را وارد سیستم کنم . با تشکر

با سلام

اول یک نکته کلی خدمتتان عرض کنم. نرم افزار فروش اقساطی راهکار مخصوص ثبت وامهایی که شما گرفته اید نمی باشد. بلکه فروش های اقساطی را (در واقع وامهایی را) که شما به دیگران پرداخت کرده اید مدیریت می کند.

در مورد اینکه چگونه سررسید بندی را دستی انجام بدهید راه دارد. شما باید نحوه قسط بندی را "اقساط نابرابر" انتخاب کنید. آنوقت می توانید مبلغ و تاریخ سررسیدها را بصورت دستی یکی یکی و حتی گروهی وارد نمایید.

در مورد فروش اقساطی حتما آموزشهای زیر را بخوانید :

آموزش کار با ماژول فروش اقساطی در نرم افزار فروشگاهی راهکار (قسمت اول : پرداخت وام )
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355267

آموزش کار با ماژول فروش اقساطی در نرم افزار فروشگاهی راهکار (قسمت دوم : دریافت اقساط)
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355268

با سپاس
من گزینه نابرابری را انتخاب کردم بعدش دستی وارد کردم . موقع ثبت خروج ارور سررسید میده . زیرا ک من 12 قسط تا تاریخ امروز وارد کرده بودم
نقل قول:من گزینه نابرابری را انتخاب کردم بعدش دستی وارد کردم . موقع ثبت خروج ارور سررسید میده . زیرا ک من 12 قسط تا تاریخ امروز وارد کرده بودم

با سلام.

تصویر خطا را بفرستید تا بر اساس آن بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

نکته مهم : در هنگام سررسید بندی باید جمع اقساط سررسید بندی شده با جمع وام + بهره وام ، برابر باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید.
[عکس: 3n_capture.png]

اینجا دو تا موضوع مطرح میشه

اولین را ک شما فرمودی فقط قسط های فروشگاه را میشه مدیریت کرد ولی بازم یک راه دیگ وجود داره از خودت هم مدیریت کنی . از اونیک زمین را خریدی بزنی ب اسم خودت و از یک طریق دیگ مدیریتش کنی .

بعد شاید تاریخ پرداخت یک دو روز تاخیر هم داشته باشه .

البته اینو من بعنوان نمونه فرستادم کاملش نکردم .

این قسط بندی ک مد نظر من هست و در فروشگاه لوازم خانگی هم خیلی کاربرد داره چون مغازه بغلی ام لوازم خانگی میفروشه و دنبال یک نرم افزار حسابداری می گشت من معرفی اش کردم . الان اگ یک مشتری یک یخچال بخره قسطی و قرار هم این هست ک هر ماه یارانه واریز شود مبلغ 50 هزار تومان پرداخت کنند . و در تاریخ ثبت هم مغایرت پیدا میشه چون همیشه تاریخش ثابت نیست یا اینک از یکجای دیگ یک مبلغی جور کرده پرداخت کرده زودتر از تاریخ سر رسید . یا اینک مبلغ بیشتری پراخت کنه . اگ یک توضیح مختصر و و قابل فهم بدی ممنون میشم . هم برای من کاربرد داره هم برای همسایه ام تا بتونم از صنف اونم توضیح بدم بهش .
با سلام

اول در مورد خطای زیر توضیح میدهم.
خطا می گوید : "سررسید بندی اقساط به درستی انجام نشده". با توجه به چیزی که من در تصویر می بینم خطا منطقی هست. اینکه مبلغ هر قسط در مدل نابرابر چقدر باشد مهم نیست. شما می توانید 1 قسط 50 هزار تومانی داشته باشید، و یک قسط 100 هزار تومان و ...
آنچه که مهم است اینست که جمع همه اقساط شما باید بشود 24.955.000 ریال
این مهم است.

نقل قول:اولین را ک شما فرمودی فقط قسط های فروشگاه را میشه مدیریت کرد ولی بازم یک راه دیگ وجود داره از خودت هم مدیریت کنی . از اونیک زمین را خریدی بزنی ب اسم خودت و از یک طریق دیگ مدیریتش کنی .

این ترفندی که فرمودید خوب است. چیز جالبی هم گفتید. می توانید به همین شیوه هم کار کنید.

نقل قول:بعد شاید تاریخ پرداخت یک دو روز تاخیر هم داشته باشه .

خوب تاخیر داشته باشد. ارتباطی به سر رسید ندارد. ما در اینجا سر رسید اقساط را میزنیم. سر رسید با دریافت وجه متفاوت است. مثلا شما قرار بوده در 1396/01/07 یک قسط از شخصی دریافت کنید. آن شخص چه پول را زودتر از موعد بیاورد و چه دیرتر بیاورد تاثیری در سررسید قسط ندارد. توصیه می کنم حتما آموزشهای بخش فروض اقساطی را یک بار دیگر با دقت بیشتری مطالعه کنید.

نقل قول:این قسط بندی ک مد نظر من هست و در فروشگاه لوازم خانگی هم خیلی کاربرد داره چون مغازه بغلی ام لوازم خانگی میفروشه و دنبال یک نرم افزار حسابداری می گشت من معرفی اش کردم . الان اگ یک مشتری یک یخچال بخره قسطی و قرار هم این هست ک هر ماه یارانه واریز شود مبلغ 50 هزار تومان پرداخت کنند . و در تاریخ ثبت هم مغایرت پیدا میشه چون همیشه تاریخش ثابت نیست یا اینک از یکجای دیگ یک مبلغی جور کرده پرداخت کرده زودتر از تاریخ سر رسید . یا اینک مبلغ بیشتری پراخت کنه . اگ یک توضیح مختصر و و قابل فهم بدی ممنون میشم . هم برای من کاربرد داره هم برای همسایه ام تا بتونم از صنف اونم توضیح بدم بهش .

این مورد هم که مطرح کردید دقیقا مشابه همان مساله سررسید است. در مورد نحوه صحیح استفاده از ماژول فروش اقساطی آموزش زیر بصورت فیلم ساخته شد که حتما وقت بگذارید و ببینید.

فیلم آموزشی : آموزش کار با ماژول فروش اقساطی در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355448
آدرسهای ارجاع