پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ثبت سایر درآمدها و گزارش گیری از هزینه ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خسته نباشید
در صورت امکان موارد زیر را بررسی فرمایید :
1- در صورتی که بتوان برای یک هزینه خاص در طول یک دوره زمانی مشخص گزارش گیری کرد بسیار مفید فایده خواهد بود . به عنوان مثال هزینه تاکسی در طول یک دوره زمانی مشخص .
2- زمانی که مبالغی را به عنوان سایر درآمدها در قسمت مربوط به سایر درآمدها وارد میکنم شخص مربوطه که مبلغ به نام او ثبت شده به عنوان بدهکار شناخته میشه که البته شاید این موضوع ناشی از عدم اطلاع بنده از دانش حسابداری باشه .
بسیار متشکر و ممنونم
با سلام

نقل قول:1- در صورتی که بتوان برای یک هزینه خاص در طول یک دوره زمانی مشخص گزارش گیری کرد بسیار مفید فایده خواهد بود . به عنوان مثال هزینه تاکسی در طول یک دوره زمانی مشخص .

چنین گزارشی در نرم افزار فروشگاهی راهکار موجود است. نام این گزارش دفتر حساب می باشد. لینک آموزشی این گزارش را برایتان قرار داده ام.

آموزش گزارش دفتر حساب
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355284

تصویر نمونه از گزارش ریز یک هزینه در بازه زمانی مشخص :
[عکس: 00000000000000002054.png]

نقل قول:2- زمانی که مبالغی را به عنوان سایر درآمدها در قسمت مربوط به سایر درآمدها وارد میکنم شخص مربوطه که مبلغ به نام او ثبت شده به عنوان بدهکار شناخته میشه که البته شاید این موضوع ناشی از عدم اطلاع بنده از دانش حسابداری باشه .

این مورد نیاز به دانش حسابداری ندارد، مساله خیلی ساده است و به شما توضیح میدهم :
فرض کنیم شما یک درآمد متفرقه مثلا از بابت "فروش یک ویترین" کسب کرده اید. طبیعتا طرف حساب شما در این قضیه کسی است که باید پول این ویترین را به شما بدهد. در هنگام ثبت این درآمد، این شخص به شما بدهکار می شود. حالا مبلغش را یا بصورت نقد یا چک و ... پرداخت می کند. شما باید در قسمت امور مالی با توجه به نحوه دریافت وجه از ایشان سند مناسب را بزنید. فرضا اگر پول نقد به شما داده است، دریافت نقدی ثبت کنید.

نکته : سند سایر درآمدها صرفا درآمد ایجاد شده و بدهی ایجاد شده برای طرف حساب را ثبت می کند. ثبت های مالی مربوط به نحوه رد و بدل شدن پول را طی سند یا اسناد جداگانه ای باید ثبت کنید.
آدرسهای ارجاع