پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: اشکال در موجودی کالا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
به یک کالا موجودی اول دوره داده شده است ولی ظاهرا در دو انبار ثبت شده است در حالی که فقط رسید یک انبار در نرم افزار دیده میشود.

وقتی از کل انبار ها موجودی میگیریم موجودی دو برابر نشان داده میشود.

مثل اینکه با یک رسید در دو انبار کالا وارد شده است.

ولی در کاردکس موجودی این قلم کالا درست است.

لطفا راهنمایی بفرمایید.
با سلام

قبل از پاسخ به این سوال نکات زیر را لازم است بخوانید تا از صحت درستی عملیات مطمئن شوید :

شما وقتی رسید اول دوره ثبت می کنید به ازاء موجودی کالا در هر انبار باید یک رسید جداگانه ثبت کنید. فرض کنیم کالایی داریم بنام "مانیتور الی جی" .

این کالا در انبار شماره 1 ما ممکن است موجودی اولیه اش 100 تا باشد و در عین حال در انبار شماره 2 ما ممکن است موجودی اولیه اش 150 تا باشد. باید دوبار دو رسید مختلف بزنید و به ازاء هر انبار تعداد موجودی اولیه آن انبار را رسید کنید.

حالا در مورد صورت مساله شما :

موجودی انبار و همینطور اطلاعات کاردکس کالا از رسیدها و حواله های شما استخراج می شود و در واقع منبع محاسبه اطلاعات موجودی چیزی بغیر از رسید و حواله ها نمی باشد. اگر اینطور باشد که شما می فرمایید یعنی موجودی کالا صحیح داده نشود، یک باگ در نرم افزار محسوب می شود. هر چند ما در محیط آزمایشگاهی این قسمت از برنامه را دقیق تست کردیم و باگی مشاهده نکردیم. اما اگر باز اصرار دارید که موجودی صحیح نشان داده نمی شود از طریق تلگرام با شماره 09106790876 ارتباط برقرار کنید تا این مورد را روی کامپیوتر شما از نزدیک همکاران ما بررسی کنند. تا اگر احیانا باگی از سمت نرم افزار راهکار باشد شناسایی و برطرف گردد و اگر هم اشتباه از جانب شما باشد اطلاع رسانی شود.

با سپاس
آدرسهای ارجاع